Știm că nu există diete minune care te fac să slăbești într-o săptămână câți alții în șapte, dar sunt câteva idei care împreună cu planul alimentar personalizat te vor ajuta zi de zi să nu acumulezi kilograme nedorite și să scapi de câteva treptat.

1. Bea apă cu 30 min înainte de masă.
-accelerează metabolismul până la 1-2 ore cu 30%

2. Înlocuiește cerealele de dimineață cu ouă sau altă sursă de proteină.
-este mai sățios și mănânci mai puține calorii.

3. Bea cafea neîndulcită.
-accelerează metabolismul cu până la 3-11%
-accelerează arderea de grăsime cu până la 10-29%

4. Bea ceai verde
-conține anumiți antioxidanți care lucrează sinergic cu cafeina din ceai în arderea grăsimilor.

5. Nu mânca nimic între cină și mic dejun.
-este dovedit științific că o perioadă de fasting de 8-10 ore ajută organismul în procesul de ardere al grăsimii, iar cea mai bună perioadă este pe durata somnului.
De seara până dimineața nu mânca nimic. Știm că este provocatoare perioada dintre cină și momentul somnului, mai ales dacă stăm la TV. Rezistă tentației de a ronțăi ceva 2-3 ore și vei avea și somn mai liniștit.

6. Folosește farfurii mai mici și vei observa că aceleași porții le vei vedea mai mari.
– este dovedit că atunci când folosim farfurii mari suntem tentați să evaluăm greșit dimensiunea porției.
Farfuriile mai mici ne oferă confortul vizual că este suficient în farfurie și nu vom fi tentați să mărim porția.

7. Ia suplimente de probiotice care conțin lactobacillus.
-este dovedit că ajută în procesul de slăbire, eficientizând arderea grăsimii.

8. Mănâncă iute. (spicy food).
-este dovedit efectul capsaicinei din ardei iuți în accelerarea metabolismului.

9. Mestecă mai lent.
Este dovedit științific că din momentul când începem să mâncăm durează aprox 20 min. până când încep să fie trimise semnale la nivelul stomacului de către hormonii sațietății.
Mănânci mai lent, mănânci mai puțin.

10. Nu sări peste mese.
Structura ideală este să ai 3 mese principale și 2 gustări.
Mesele mici și dese accelerează digestia și țin sub control senzația de foame.

Îți readucem aminte ca cel mai bun aliat este răbdarea. Schimbările se resimt în timp și trebuie să intre in rutina ta, pentru că doar așa poți menține un stil de viață sănătos!