Hrănirea corpului cu anumite alimente poate ajuta la menținerea unui sistem imunitar puternic. Dacă ești în căutarea unor modalități de prevenire a răcelilor sau a gripei, poți să stai fără grijă fiindcă planul de alimentație Revvolution te ajută.

Majoritatea oamenilor se gândesc la vitamina C după ce au răcit. Asta pentru că ajută la îmbunătățirea sistemului imunitar. Se crede că vitamina C crește producția de celule albe din sânge. În această perioadă de tranziție de la iarnă la primăvară, cel mai important este să îți întărești mecanismul de apărare al organismului pentru a prevenii răceala, iar citricele din planul alimentar fac asta.

Le enumerăm aici ca să le identifici mult mai ușor. Sigur, pe primul loc este grapefruitul pentru că nu îngrașă fiind urmat de către portocale, lămâi, lămâi verzi și clementine. Aproape toate fructele citrice sunt bogate în vitamina C.

Dacă te gândești că fructele citrice au cea mai mare cantitate de vitamina C, gândește-te din nou.

Ardeiul roșu conține de două ori mai multă vitamina C decât citricele. De asemenea, este o sursă bogată de beta-caroten. Pe lângă creșterea sistemului imunitar, vitamina C poate ajută la menținerea sănătății pielii. Beta-carotenul te ajută să îți menții pielea și ochii sănătoși.

Broccoli este bogat în vitamine și minerale. Conține vitaminele A, C și E, precum și mulți alți antioxidanți și fibre. Cheia pentru menținerea intactă a puterii sale este de a fi gătit cât mai puțin posibil-sau mai bine, deloc. Așadar, atunci când vei vedea broccoli în planul alimentar, înainte să îl judeci gandiste-te la câte beneficia are acesta.

Usturoiul se găsește în aproape toate bucătăriile din lume. Acesta este un must have pentru sănătatea ta. Civilizațiile timpurii au recunoscut valoarea lui în combaterea infecțiilor. Potrivit Centrului Național de Sănătate Complementară și Integrativă, usturoiul ajută la scăderea tensiunii arteriale.

Ghimbirul este un alt ingredient pe care mulți îl consumă după ce răcesc. Nu este medicament, el este un aliment. Ghimbirul ajută la scăderea inflamației, care poate ajuta la reducerea durerilor în gât și a altor boli inflamatorii. De asemenea, ajută la scăderea stării de greață, dar și accelerează metabolismul. Deși este folosit în multe deserturi dulci, ghimbirul conține o sursă de „căldură” sub forma de gingil, o rudă a capsaicinei. Ghimbirul
poate ajuta la scăderea durerii cronice și poate avea proprietăți de scădere a colesterolului, potrivit cercetărilor recente efectuate pe animale.

Caută iaurturi care au ca ingrediente „culturi vii și active” tipărite pe etichetă, cum ar fi iaurtul grecesc. Aceste culturi pot stimula sistemul imunitar pentru a ajuta la combaterea bolilor. Ai posibilitatea să îndulcești iaurtul simplu cu fructe sănătoase și un pic de miere.

Iaurtul poate fi, de asemenea, o mare sursă de vitamina D, așa că încearcă să selectezi branduri ce conțin suplimentar vitamină D. Vitamina D ajută la reglarea sistemului imunitar și stimulează apărarea naturală a organismului împotriva bolilor.

Când vine vorba de prevenirea și combaterea răcelii, vitamina E ajută la fel de mult precum vitamina C. Vitamina E ajută la menținerea unui sistem imunitar sănătos. Este o vitamină solubilă în grăsimi, adică necesită prezența grăsimii pentru a fi absorbită în mod corespunzător.

Oleaginoasele, cum ar fi migdalele conțin vitamina E și au și grăsimi sănătoase. O porție de jumătate de ceașcă, care este de aproximativ 46 de migdale întregi, conține aproape 100% din cantitatea zilnică recomandată de vitamina E. Știm cu toții cât de calorice sunt așa că pe cât posibil încearcă să te rezumi la cantitatea calculată în plan.

Varietatea este cheia pentru o nutriție adecvată. Mâncând doar unul din aceste alimente nu va fi de ajuns pentru a te ajuta în lupta împotriva gripei. Acordă atenție dimensiunilor
porțiilor și consumului zilnic recomandat, astfel încât să nu obții prea mult dintr-o singură vitamină și prea puțin din altele.

 

Sursă foto: Google Images