1.Primul pas care poate fi făcut în direcția bună este conștientizarea faptului că
organismul NU ARE NEVOIE de zahăr și junk-food pentru a putea funcționa. Nu
numai că pseudo-alimentele nu sunt o sursă sustenabilă de nutrienți și nici de energie, dar
„pofta” pe care o resimți și care te face să le consumi iar și iar, nu este decât consecința
adicției chimice fată de aceste produse. Corpul nostru are NEVOIE (așa cum e definit în
DEX cuvântul „nevoie”) doar de alimente sănătoase, bogate în nutrienți de calitate, care
de cele mai multe ori sunt low-carb.
Odată ce această idee va deveni mantra înainte să dai shut down oricărui sfat de nutriție
sănătoasă care îți răsună în minte și să te delectezi cu o gustare nesănătoasă, vei constata
că îți va fi mult mai ușor să o refuzi. Să conștientizezi că ai nevoie să te hrănești, nu doar
să mănânci și că poate de cele mai multe ori nici nu îți este foame cu adevărat, ci doar
foame emoțională.

2. Completează jurnalul alimentar!
Scrierea meselor te va ajuta să fii mult mai conștient de ceea ce mănânci și să eviți să
consumi gustări nesănătoase-nu vrei să strici tabelul impecabil al alimentației din timpul
săptămânii cu o prăjitură în weekend, nu-i așa?

3. Mergi la antrenament!
Exercițiile fizice te ajută să-ți fortifici corpul, dar și mintea. Endorfinele, dopamină și
serotonină sunt elementele care contribuie la crearea acelei stări unice după o sesiune de
antrenament, alergare sau orice alt tip de activitate fizică sustinută. Cu sigurantă și tu ai
trăit sentimentul de pură satisfacție după finalizarea unui antrenament sau chiar
anticiparea entuziastă a următorului – și bineînțeles, probabil ai observat că ai devenit
mai încrezător în forțele proprii.
În plus, faptul că deja ai făcut un lucru pentru a te apropia de obiectiv te va face să fii
mult mai atent cu alimentația, iar dacă antrenamentul a fost unul solicitant, îți vor răsuna
în minte mult timp după aceea cuvintele „nu mai mănânc dulciuri în viața mea” 🙂

4. Hidratează-te corespunzător!

Apa ajută la digestie-înainte și după masă va ajuta corpul să descompună alimentele pe
care le consumi mult mai ușor. În plus, apa ajută de asemenea la dizolvarea vitaminelor, a
mineralelor și a altor nutrienți din alimentele tale. Apoi, aceste componente vitamine sunt
livrate către restul corpului pentru utilizare. Consumul ridicat de apă în timp ce ai o
alimentație controlată și te antrenezi, poate ajuta foarte mult procesul de slăbire. Apa
transportă substanțe nutritive utile și oxigenează întregul corp. De multe ori senzația de
foame resimțită, poate fi asociată greșit cu setea.

5. Înconjoară-te de persoane care să te susțină!

Cu siguranță orice activitate devine mai ușoară când ai alături susținători-sprijinul unei
comunități cu același obiectiv ca și tine te va face să rămâi motivat și să nu renunți, chiar
și atunci când simți că îți este dificil să continui, molipsește-te cu optimismul celor din
jurul tău și mergi mai departe!

Nu uita-Slow progress is better than no progress-fie și 10 minute de antrenament sunt
mai eficiente decât deloc, iar o gustare sănătoasă în loc de o prăjitură te vor aduce mai
aproape de obiectiv.

Enjoy the Revvolution Journey!