Chiar dacă nu ai posibilitatea de a merge la sală, nu înseamnă că nu trebuie să te antrenezi. Antrenamentele pot fi foarte distractive și acasă – în plus, nu depinzi de un program fix, le poți face oricând dorești.

Antrenamentele online sunt, de cele mai multe ori, fără accesorii, astfel încât nu ai nevoie să îți echipezi casă cu gantere, discuri sau alte dispozitive care ocupă mult spațiu, ci ai nevoie doar de o saltea.

În plus, nu mai pierzi timpul pe drum – durează maxim 2 minute să te echipezi și să te apuci de treabă!

Nu este aglomerat – ești doar tu cu tine, într-un spațiu comfortabil.

Și dacă toate argumentele de mai sus nu te-au convins că antrenamentele online sunt cea mai bună variantă, iată câteva argumente care te vor face să te decizi să te apuci de sport:

  •  O ședință de 30 de minute de sport pe zi, la o intensitate moderată, este o soluție mai eficientă în prevenirea bolilor cardiovasculare și degenerative decât metodele medicinei preventive, controlul greutății, nutriția inteligentă, renunțarea la fumat și la alcool.
  • 30 de minute de sport pe zi reduc riscul de artrită cu 47%, pe cel de demență și Alzheimer cu 50%, pe cel de diabet zaharat cu 58%, pe cel de fracturi ale șoldului cu 41%, pe cel de anxietate cu 48% , pe cel de depresie cu 30% și este cel mai eficient tratament  pentru sindromul de oboseală cronică.
  • 30 de minute de mers pe jos pe zi cresc calitatea vieții cu 23% și o prelungesc cu cel puțin 5 ani.
  • Sedentarismul este un factor de risc de cel puțin două ori mai mare decât obezitatea, fumatul, hipertensiune, diabetul și un nivel al colesterolului ridicat. În comunitățile în care factorii de risc din urmă continuă să existe însă populația are un stil de viață activ, care include 30 de minute de sport zilnic se înregistrează cu aproximativ 17% mai puține decese într-o perioadă de timp dată.
  • Un nivel scăzut de activitate fizică este cel mai puternic indicator al unei speranțe de viață mici.
  • O persoană supraponderală cu un stil de viață activ are de două ori mai puține șanse să dezvolte o boală cardiovasculară sau diabet pe viitor, față de o persoană supraponderală care are un stil de viață sedentar.
  • O persoană care trece de la un stil de viață sedentar la un stil de viață care include 60 de minute de sport pe săptămână își reduce riscul de a dezvolta o boală cardiovasculară cu 50%
  • Majoritatea persoanelor sedentare cred că pot avea parte de avantajele unei vieți active doar dacă au un program de fitness bine structurat. Însă cea mai mare parte a beneficiilor se vor face simțite chiar și dacă aduci mici modificări stilului tău de viață ex. să îți plimbi câinele în fiecare zi, să urci pe scări în loc să iei liftul etc
  • 15 de minute de mers pe jos zilnic reduc 12% riscul de hipertensiune arterială,  25 de minute îl reduc cu 29% iar cu fiecare 10% în plus de mers pe jos riscul de hipertensiune scade cu alte 12 procente.
  • Un studio efectuat de Lennert Veerman în Australia a arătat că persoanele care nu se uită la televizor au o speranță de viață cu 5 ani mai mare față de persoanele care se uită 6 ore pe zi la televizor. Un român se uită în medie 5 ore pe zi la televizor.

Așa că nu mai aștepta și folosește-ți timpul pentru a face ceva pentru tine, pentru un corp mai sănătos, o silueta armonioasa! Ne vedem pe https://www.revvolution.ro/online/

 

 

Sursă foto: Google Images