Probabil cea mai des întâlnită promisiune pe lista de New Years Resolution este legată de slăbit.
De mâine, de luni, de luna viitoare – niciun deadline nu are același impact precum „de la 1 ianuarie”.

Adevărul este că cei mai mulți oameni reușesc să se și țină de promisiune și să slăbească după sărbători, pentru că nu mai au cu ce să se îmbrace.

1. După perioada de sărbători cei care sunt într-o relație de lungă durată sigur s-au îngrășat cel puțin 4-5 kilograme. Cei care sunt singuri, sigur au slăbit. 

2. Ne propunem să slăbim, în medie, de 10 ori pe an. Niciodată nu ne propunem să slăbim în noiembrie și decembrie, fiindcă știm deja că o să ne îngrășam de sărbători.

3. Motivația de a slăbi iarna este mai scăzută, pentru că putem să ne acoperim cu multe straturi de haine.
*Problema apare când iți planifici vacanta de sărbători în tari exotice unde este vară, 30 grade și tu nu poți merge la plajă pentru că ești nemulțumit de cum arăți.

4. În februarie – martie ne propunem să ne apucăm serios de treaba și începem să slăbim, dar în Aprilie vine Paștele și se pun la loc cele 2 kilograme date jos.

5. În mai ne propunem din nou să slăbim, dar abia după vacanța de 1 Mai reușim să ne revenim.

6. În iunie – iulie ne pregătim de vară, dar cele 2 kg date jos nu se observă și în concediu le punem la loc. Iar în august e prea cald afară pentru a mai merge să transpiri la sală.

7. În septembrie începi să iți amintești că se apropie Revelionul; daca începi acum, mai ai timp suficient să scapi de kilogramele în plus din concediu.

8. În octombrie iți dai seama că trebuie să mai slăbești încă două kilograme față de ce ți-ai propus inițial, pentru că o să te îngrași de sărbători.

9. noiembrie și decembrie – deja știi că o să te îngrași. Oricum cel mai bun moment să te apuci de slăbit este 1 ianuarie.

Lasând gluma la o parte, cel mai potrivit moment să faci ceva este chiar acum. Nu mâine, nu luni, nu pe 1 ianuarie. Daca în loc de cartofi prăjiți ai mâncat salată la prânz, nu te gândi că nu are niciun efect. Poate nu are efect azi, dar daca vei manca salată toată săptămâna, în loc de cartofi prăjiți, cu siguranță vei vedea rezultatele. Așa că nu lasă pe mâine ce poți face azi. Nu te gândi că este în zadar. Fii consecvent, ai răbdare și vei ajunge unde ți-ai propus!

 

Sursă imagine: Google Images