Un stil de viață echilibrat nu are la bază o rețetă exactă, ci suma tuturor deciziilor înțelepte pe care le facem cu privire la mese și gustări.
Ne-am gândit să venim către voi cu 10 recomandări pentru un stil de viață echilibrat.

1) Consumă alimente bogate în antioxidanți pentru a preveni procesele inflamatorii, ce duc la acumularea de grăsimi. Pentru un aport optim de antioxindati include în meniu varză creată, broccoli, conopidă, fructe de pădure, rodii și cireșe.

2) Legumele, colorate cu alte culori în afara verdelui, joacă un rol important în arderea depozitelor de grăsime. Exemple de astfel de legume sunt ardeii colorați (galbeni sau roșii), vinetele, usturoiul, ceapa, ciupercile, dovleceii și castanele.

3) Consumă alimente care conțin taurină. Va reduce secreția de hormon de stres (cortizol) și va imbunătăti procesul de digestie și absorbția nutrienților. Aminoacidul taurină, de asemenea, are o acțiune antioxidantă, luptă cu radicalii liberi care distrug membranele celulare. Taurina este un aminoacid produs în ficat din aportul de aminoacidul metionină, cisteină și vitamina B6 este prezentă în pește, carne sau fructe de mare.

4) Dormi 8 ore pe noapte și fă un efort să te culci cât mai devreme. Un program de somn culcat devreme-trezit devreme imbunătăteste compoziția corporală și te ajută să pierzi în greutate mai repede.

5) Consumă fructe de pădure (afine, zmeură, fragi) zilnic. În afară de faptul că sunt delicioase, au efecte pozitive pentru scăderea în greutate deoarece conțin fibre, antioxidanți și reduc nivelul de insulină produsă de organism, ca răspuns la alimentația pe bază de carbohidrați simpli.

6) Include cât mai des la gustări zmeură. Conține un antioxidant numit „ellagitannins”, ce influentează sensibilitatea creierului la leptină. Astfel consumul frecvent de zmeură îți va diminua senzația de foame și îți va regla apetitul.

7) Statisticile arată că persoanele care consumă nuci în mod regulat sunt mai puțin predispuse la ingrăsare fată de cei care nu includ nuci în meniul lor săptămanal. ATENȚIE la cantitate, știi că sunt calorice.

8)Includerea unei surse de proteină slabă la micul dejun este unul dintre cele mai inteligente obiceiuri nutriționale pe care le-ai putea adopta. Este demonstrat faptul că persoanele care consumă un mic dejun bogat în proteine, resimt senzația de sațietate pe termen mai lung și de asemeni tind să mănance mese mai puțin calorice pe tot parcursul zilei.

9)Evită consumul de lapte înainte de antrenament. Provoacă creșterea nivelului de insulină, ceea ce face ca organismul să consume mai puține calorii pe tot parcursul antrenamentului.

10) Scapă de grăsimea din corp consumând mai multe fibre. Fibrele încetinesc procesul de digestie și influentează eliberarea de hormoni, provocând o senzație de sațietate indelungată. Cu cât consumi mai multe fibre, cu atât mai puține calorii vei consuma la următoarea ta masă și astfel vei declanșa procesul de ardere a depozitelor de grăsimi corporale.